Kasa w urzędzie została zamknięta. Jak dokonać wpłat?

W urzędzie miasta przestało funkcjonować okienko kasowe. Liczba mieszkańców korzystających z tej usługi systematycznie malała i ostatnio wpłat w ratuszowej kasie dokonywały pojedyncze osoby.

Wszystkie wpłaty na rzecz gminy miejskiej będą przyjmowane w banku PKO BP przy alei Wojska Polskiego 3 w Kamiennej Górze.

Do obsługi w banku klient będzie potrzebował:

  • dokumentu tożsamości – dowód osobisty, paszport lub aplikację mObywatel;
  • numeru konta, na który będzie chciał dokonać płatności;
  • gotówkę w przypadku nie posiadania konta w banku PKO BP;
  • klienci posiadający rachunek w banku mogą zlecić przelew ze swojego konta.

Nr konta na posiadane zobowiązania wobec Gminy klient może znaleźć:

  • na decyzji odnośnie podatku od nieruchomości otrzymywanej każdego roku;
  • innych decyzjach wydawanych przez właściwe wydziały;
  • w zawiadomieniach o zmianie wysokości stawki za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  • w umowach dzierżawy ogródków przydomowych, działek, garaży;
  • zawiadomieniach dotyczących użytkowania wieczystego i opłaty przekształceniowej;
  • we wszystkich dostarczonych upomnieniach i wezwaniach odnośnie zaległości.

Numer konta można uzyskać u pracowników w wydziale wydającym decyzję lub podpisującym umowę, a także w wydziale finansowym.