Kasa w urzędzie została zamknięta. Jak dokonać wpłat?
W urzędzie miasta przestało funkcjonować okienko kasowe. Liczba mieszkańców korzystających z tej usługi systematycznie malała i ostatnio wpłat w ratuszowej kasie dokonywały pojedyncze osoby.
Wszystkie wpłaty na rzecz gminy miejskiej będą przyjmowane w banku PKO BP przy alei Wojska Polskiego 3 w Kamiennej Górze.
Do obsługi w banku klient będzie potrzebował:
- dokumentu tożsamości – dowód osobisty, paszport lub aplikację mObywatel;
- numeru konta, na który będzie chciał dokonać płatności;
- gotówkę w przypadku nie posiadania konta w banku PKO BP;
- klienci posiadający rachunek w banku mogą zlecić przelew ze swojego konta.
Nr konta na posiadane zobowiązania wobec Gminy klient może znaleźć:
- na decyzji odnośnie podatku od nieruchomości otrzymywanej każdego roku;
- innych decyzjach wydawanych przez właściwe wydziały;
- w zawiadomieniach o zmianie wysokości stawki za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
- w umowach dzierżawy ogródków przydomowych, działek, garaży;
- zawiadomieniach dotyczących użytkowania wieczystego i opłaty przekształceniowej;
- we wszystkich dostarczonych upomnieniach i wezwaniach odnośnie zaległości.
Numer konta można uzyskać u pracowników w wydziale wydającym decyzję lub podpisującym umowę, a także w wydziale finansowym.