Zmiany w organizacji pracy urzędu miasta

Urząd miasta pracuje i realizuje wszystkie swoje zadania, jednakże wprowadzamy czasowe zmiany w organizacji pracy.

Dla zachowania standardów bezpieczeństwa dla mieszkańców, wynikających z zaistniałego zagrożenia epidemiologicznego, w sprawach pilnych i terminowych prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny (wykaz telefonów poniżej). Merytoryczny pracownik udzieli Państwu informacji o możliwym sposobie załatwienia sprawy.

Dla załatwienia spraw pilnych (REJESTRACJA ZGONU ORAZ REJESTRACJA URODZENIA) prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu 75 64-55-139.

Dyżury radnych, w tym przewodniczącego i wiceprzewodniczących, zostały zawieszone do odwołania. Z radnymi można kontaktować się telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną radnego (wszelkich informacji udzieli biuro rady miasta).

Za czasowe utrudnienia przepraszamy i prosimy Państwa o wyrozumiałość.