Informacja dotycząca rewitalizacji
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o udzielenie informacji o rewitalizacji, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. Nr 1 do karty usługi.
II. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
1. Złożenie osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Kamienna Góra, Pl. Grunwaldzki 1, w godz. 7.30-15.30
2. Przesłanie drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Kamienna Góra, Pl. Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra
3. Przesłanie za pośrednictwem platformy e-PUAP
III. OPŁATY:
Brak
IV. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
Bez zbędnej zwłoki do 7 dni.
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak.
Odpowiedzialny za usługę: Biuro Architekta Miasta
Andrzej Omachel – Kierownik Biura
Agnieszka Damasiewcz – Inspektor
Telefon: 75 64 55 135
E-mail: andrzej.omachel@kamiennagora.pl; agnieszka.damasiewicz@kamiennagora.pl; architekt@kamiennagora.pl